Månedens læsning: November
I november er det blevet til hele 10 bøger! Det har været en blanding af arbejdsløshed og ventetid 😉 Og det betyder nok også at december bliver præget af jule arbejdet
Fanget i Caribien? af Pamela Fagan Hutchins
En okay afslutning på trilogien
3/5 stjerner
Den faldne djævel af Kenneth Bøgh Andersen (lydbog)
Den onde slutning
5/5 stjerner
Krigsmager af Jacob Hedegaard Pedersen
En krig der er så mørk og dyster at den bliver den stærke hovedperson hele vejen igennem
3/5 stjerner
Lysets hjerte af Kenneth Bøgh Andersen (lydbog)
Dyster og alligevel hyggelig med gensyn fra tidligere bøger
3/5 stjerner
Hjem til jul af Joanna Bolouri
Romantisk, masser af julestemning og ikke mindst masser af humor!
4/5 stjerner
En skønne dag af Carey Heywood
En sød kærlighedshistorien med erotik og små tvist hen af vejen. Fremtiden er ikke til at forudse
3/5 stjerner
Sagen om de japanske dræbergardiner af Dennis Jürgensen (lydbog)
Starten på min yndlingsserie af Dennis!
5/5 stjerner
Åbningen - Slaget i Caïssa 1 af Kenneth Bøgh Andersen
En yderst spændende begyndelse på en krig der virker meget dyster
(kan ikke vente med at finde den næste bog!)
4/5 stjerner
Forkert nummer af Natalie Decker (anmeldelse på vej)
Ung kærlighed, high school og utroskab
4/5 stjerner
Sagen om det blodige vampyrtrick af Dennis Jürgensen (lydbog)
Endnu en god genlæsning af Spøgelseslinien. Elsker den serie
5/5 stjerner
Fanget i Caribien? af Pamela Fagan Hutchins
En okay afslutning på trilogien
3/5 stjerner
Den faldne djævel af Kenneth Bøgh Andersen (lydbog)
Den onde slutning
5/5 stjerner
Krigsmager af Jacob Hedegaard Pedersen
En krig der er så mørk og dyster at den bliver den stærke hovedperson hele vejen igennem
3/5 stjerner
Lysets hjerte af Kenneth Bøgh Andersen (lydbog)
Dyster og alligevel hyggelig med gensyn fra tidligere bøger
3/5 stjerner
Hjem til jul af Joanna Bolouri
Romantisk, masser af julestemning og ikke mindst masser af humor!
4/5 stjerner
En skønne dag af Carey Heywood
En sød kærlighedshistorien med erotik og små tvist hen af vejen. Fremtiden er ikke til at forudse
3/5 stjerner
Sagen om de japanske dræbergardiner af Dennis Jürgensen (lydbog)
Starten på min yndlingsserie af Dennis!
5/5 stjerner
Åbningen - Slaget i Caïssa 1 af Kenneth Bøgh Andersen
En yderst spændende begyndelse på en krig der virker meget dyster
(kan ikke vente med at finde den næste bog!)
4/5 stjerner
Forkert nummer af Natalie Decker (anmeldelse på vej)
Ung kærlighed, high school og utroskab
4/5 stjerner
Sagen om det blodige vampyrtrick af Dennis Jürgensen (lydbog)
Endnu en god genlæsning af Spøgelseslinien. Elsker den serie
5/5 stjerner
Kommentarer
Send en kommentar